Пошуковий запит: (<.>A=Лагоцька Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Сохацька О. Стратегічне маркетингове управління [Електронний ресурс] / О. Сохацька, Н. Лагоцька // Журнал європейської економіки. - 2013. - Т. 12, № 1. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jee_2013_12_1_9
|
2. |
Лагоцька Н. З. Результативність та ефективність маркетингу: сутність понять та підходи до вибору показників [Електронний ресурс] / Н. З. Лагоцька // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_1_13
|
3. |
Окрепкий Р. Б. Стратегічні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємства [Електронний ресурс] / Р. Б. Окрепкий, Н. З. Лагоцька // Сталий розвиток економіки. - 2015. - № 2. - С. 283-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_2_42
|
4. |
Лагоцька Н. З. Механізм партнерського маркетингу: характеристика системи складових і взаємозв’язків між ними [Електронний ресурс] / Н. З. Лагоцька // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 1. - С. 194-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_1_40
|
5. |
Лагоцька Н. Сегментування промислового ринку на засадах маркетингу партнерських взаємовідносин [Електронний ресурс] / Н. Лагоцька, О. Мигаль // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(3)__51
|
6. |
Лагоцька Н. З. Концептуальний зміст маркетингу партнерських взаємовідносин [Електронний ресурс] / Н. З. Лагоцька // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2009. - Вип. 3. - С. 164-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2009_3_21
|
7. |
Лагоцька Н. З. Уточнення змісту та актуальні принципи збутової політики підприємства [Електронний ресурс] / Н. З. Лагоцька // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 302-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_54 Мета роботи - уточнення змісту та визначення актуальних принципів збутової політики підприємства. Аналіз поширених у спеціалізованій літературі визначень збутової політики дозволив зробити висновок, що дослідники недостатньо чітко підходять до трактування даної категорій поряд із іншими спорідненими термінами, упускаючи ключовий смисловий зміст кожного з них. Надано визначення поняттю збутової політики, яку передусім слід розуміти як поведінкову філософію або загальні принципи діяльності, котрих фірма має намір притримуватися у сфері побудови каналів розподілу свого товару і переміщення товару в часі та просторі. Критичний огляд теоретико-прикладних напрацювань з питань збутової діяльності дозволив систематизувати широкий спектр рішень, що приймаються у сфері збутової політики, і виділити такі основні напрями її реалізації: розробка та впровадження стратегії розподілу; вибір стратегії просування продукції через канал розподілу; забезпечення процесів маркетинг-логістики; мотивація збутового персоналу. Відповідно до тенденцій розвитку збутової сфери та з урахуванням загальної цільової спрямованості збутової діяльності підприємства автором визначено такі актуальні принципи збутової політики: економічної ефективності, інтегрованості у загальнокорпоративну політику підприємства, підпорядкованості маркетинговим цілям, стратегічної спрямованості, системності та технологічності, гнучкості та адаптивності, інноваційності, партнерскої взаємодії, інтеркультурності, етичної поведінки.
|